محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

جشن تولد یک سالگی محیا طلا

1391/9/1 23:26
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشم عزیزم که اینقده ناز و خوشکلی گلم

فرشته کوچولوی من چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که برای اولین بار بغلت کردم و شیره ی وجودم را بهت دادم و خوردی و چه قدر لذت بخش است موقعی که در اغوشم هستی و شیر میخوری

عزیزم به خاطر همه ارامشی که  دارم خدا را شکرمیگویم : اول به خاطرداشتن همسری مهربان و دلسوز و دوم به خاطر داشتن تو دختر عزیزم و به هر دوی شما افتخار میکنم عزیزانم

تولد تولد تولدت مبارک

 

قشنگ شدی ، گل شدی، شدی مثل عروسک

عزیز من گل من تولدت مبارک

ایشالا ١٠٠ سال زنده باشی عزیزم

دوستت دارم فرشته ی اسمونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله سمیه
3 آذر 91 16:53
تولدت مبارک گل پونه گل عزیزه من یکی یه دونه (لطفا باریتم خوانده شود) بوق بوق بوبوق بوق الهی 1300ساله بشی گل خاله تونفس منی
اهالی مشهد
3 آذر 91 16:57
ماکیک میخوایم یالا ماکیک میخوایم یالا
خاله نجمه
3 آذر 91 20:59
سالم وسلامت باشی خاله جون ایشالاپیر بشی تا 1000سالای به قربانت بشایا یا یم . راستی تولدت مباااارک باشه محیا جوووووون


ممنون خواهر گلم دوستت دارم عزیزم
مریم مامان عسل
8 آذر 91 13:26
سلام وای محیا گلی تولدت مبارکککککککککککککک عزیز دلم ببین چه عروسکی شده این دخمل طلا! به به! چه کیکیییی!!! هومممممممممم عمرت بلند و با عزت عزیزم.
آزاده
9 آذر 91 16:00
سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن کنید. با تشکر
خاله پریناز
11 آذر 91 20:53
سلام گلم ایشالله 120ساله باشی ببخشید دیر تبریک گفتم بالاخره باید بیشتر درس بخونم تابتونم تابلوتو بکشم گلم بای بای
مامان دنی جون
15 آذر 91 18:25
فرشته ی من( ت و ل د ت م ب ا ر ک )میبوسمت
الهام مامان یاسی طلا
16 آذر 91 12:05
عزیزم 1 ساله شدنت مبارک باشه ایشالله 120 ساله بشی
الهام مامان یاسی طلا
16 آذر 91 12:06
مامانش از طرف من حسابی ببوسش
سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 91 16:14
تولدت مبارک محیا خوشگله ایشاا... 120 ساله بشی عزیزم
مامان مارال فرفری
19 آذر 91 20:34
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم 100 ساله بشی
ninipics
25 آذر 91 21:13
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... محیا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com