محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

مینویسم تا بدونی...

1393/4/12 2:49
450 بازدید
اشتراک گذاری

خورشید خانم فدات بشم دورت بگردم عزیزم Gifs Animés soleil 1امروز وارد 32 ماهگی شدی هووووورررراااااا

جونم واست بگه که چقدر خانم و شیرین زبون شدی ، همیشه اول فکر میکنی بعد حرف میزنی

بهترینم الان 2سال و 7 ماه از باهم بودنمون میگذره و من روز به روز شیفته و عاشقترت میشم، با خودت بازی میکردی حرف میزنی ،خرید میکنی  میگی :مامان بیا واست خوراکی گرفتم  از اخرم میای  پیشم و میگی :مامان ایشالا عروس بشم / همیشه هم میگی :من کلاس پنجمم /و قتی میخوای باهام حرف بزنی دوست داری بهت نگاه کنم ، عاشقتم وقتی حرف میزنی خواستنی تر میشی ، یکی از اقوام میگفت اگه محیا دختر من بود اصلا بیرون نمیبردمش پرسیدم چرا؟ گفت :از بس شیرین حرف میزنه !!!

دختر گلم تو زمینه تصویر سازی نمونه ای هر چیزی رو که میبینی میگی شکل چیه ، اولین بار تو دستشویی که پی پی کردی توصیفش کردی گفتی شکل مار(البته این کار همیشته که پی پی تو توصیف میکنی) .نقاشی که میکشی من متوجه نمیشم ولی خودت توصیفش میکنی و میگی این گل، گلدون، کوه، ابر و ستاره

برای اولین بار که بهم گفتی مامان راضیه دوستت دارم میخواستم از خوشحالی بال در بیارم الان هم روزی چند بار میگی دوستت دارم عزیزم قربونت برم قند عسلم (مثل بابا مصطفی که اگه هر روز به من نگه روزش شب نمیشه قربونش برم)

فرشته ی من سوره های ناس، توحید،کوثر و نصر (داریم تمرین میکنیم) 10 تا امام هم حفظ شدی بقیه رو هم داریم کار میکنیم/ کلی شعر هم بلد شدی ، وقتی کتاب دستت میگیری شروع میکنی برای خوت قصه تعریف کردن 

قربونت برم که هر کاری میخوای انجام بدی میگی خودمممممممممم مثلا: وقتی میخوام لباس تنت کنم میگی خودم ، خودم بلدم ، اگه یه جایی دستت رو میگیرم که رد بشیم دوباره برمیگردی و میگی خودم .

خیلی موزیک و رقص و دوست داری امروز تو بازار دستت رو میلرزوندی و میخوندی سیا نرمه نرمه سیا توبه توبهDancing animated emoticon. تو خونه راه میری و میگی واسم اهنگ بزار برقصم حتما دوست داری که نگات کنم و میگی منو ببین چجور میرقصم برام دست بزن.

وقتی شربت تقویتی بهت میدم یا غذا میخوری میگی :بگو محیا خانم اب میخوای؟؟!!!

میگی شیر کلیسم داره بخورم قوی بشم، تپل بشم دسته ی گل بشم ( دردت به جوووونننننممممممم)

یه روز ی کاغذ برداشتی ومچالش کردی بعد اومدی گفتی: مامان بفرما هدیه.

قربون دخترم برم که اصلا طاقت نداره ببینه کسی از دستش ناراحته (مثل مامان)،انقدر میره و میاد و میگه مامان از دستم ناریتی و بوس بارونت میکنه که دلت کباب میشه !!! دیروز  محافظ دیسک گردون کامپیوتر رو کندی بعد (قبل از اینکه خاله ببینه)اومدی پیش خاله جون گفتی من دختر خوبیم کاری نکردم (دست پیش و میگیری که پس نیوفتی)

محیا جون شیرین تر از عسل دوستت دارم و به داشتنت افتخار میکنم از خدا میخوام زنده بمونم و شاهد بزرگ شدنت باشم عاشقتم ببوووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسSmiley bisous 273

بقیه مطلبها باشه واسه بعد

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان سیما
13 تیر 93 11:57
فداتون بشم مهربون ... شما هم لینک شدین
مامانی و بابایی
پاسخ
خدا نکنه گلم،ممنون بابت لینک
مامان کیمیا
14 تیر 93 0:58
ماشالله خیلی شیرین حرف میزنه محیا جون.آفرین به این همه هنر واستعداد
مامانی و بابایی
پاسخ
ممنون گلم نظر لطفته