محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

خوشحال تر شدم...

1393/4/23 14:12
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلدون زندگیم

چند شب پیش بابا جون مصطفی ما رو برد پارک خیلی خوب بود تا دیروقت پارک بودیم وشما کلی بازی کردی اونقد بهت خوش گذشته بود که رضایت نمیدادی برگردیم خونه

هر طور بود راضی شدی، بعد مثل

همیشه وقتی از بیرون میریم خونه خودت زودمیگی : هر کی بره تو اتاق خودش بعد لباست روعوض میکنی و میای بیرون(قربون دخترم برم)

بعد گفتی خوابم میاد رفتی بالشت تخت رو اوردی و رفتی پیش بابا جون که بزاره رو پاش که شما بخوابی همون طور که بابا داشت تکونت میدادبهش گفتی

باباجون من خوشحالتر شدم که بردیم پارک وتشکر کردی

با شنیدن اینحرف من وبابا به هم نگاه کردیم وخندیدیم و خوشحال از اینکه چه دختر فهمیده و مودبی داریم دوستت داریم نورچراغ خونه که زندگی بدون توبرای ما معنا ندارهniniweblog.com

راستی یادم رفت بگم همون شبیم که از مشهد رسیدیم رفتی وسط خونه وایسادی و گفتی 

من خوشحاتر شدم که اومدیم خونه ی خودمون

بوووووووووووسسسسسسسسس

دخترم تاج سرم

فدات فدات یه بوووووسسسسس برات

قربونش برم که تازه غذا خورده وهنوز دهنش رونشسته چون یهو حس عکس گرفتنش اومد. میخوامت نفسسسسسممممم      

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله پری
24 تیر 93 0:22
الهی فدات بشم عشق پریناز دلمون برات یه ذره شده،همش روز شماری میکنیم تا بیایم پیشت. دوست داریم هممون
مامانی و بابایی
پاسخ
مرسی خاله جون دل من هم تنگ شده ایشالا زود بیاین منتظرم بووووووسسسسسس
مامـــ♥ـــــان مهتــــ❤ـــــاب
25 تیر 93 15:15
عزیزمممممممممممممممم موش بخوره زبونتو شیرینک خوشمزههههههههههه
هنرمند
27 تیر 93 9:56
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
مسعود
29 تیر 93 1:56
ماشاالله جشم نخوری تپلی ناز نازی
دایی محمد
31 تیر 93 23:45
سلام محیا جون خوبییییی خوش میگذره ؟ ؟ خیلیییی دلم واست تنگ شده کی میای خونمون ؟ ؟ ؟ میشه به دوستات هم بگی از سایتم بازدید کنی ؟ ؟ ؟ اسم سایتم رو به لیست پیوندهات اضافه میکنی ممنون WWW.irjavan.com
مامانی و بابایی
پاسخ
سلام خوبیم ممنون از لطف شما باشه حتما اضافه میکنم
حمیده
2 مرداد 93 0:29
ماشالا خانوم خانوما شما چقدر نازی...
مسعود
20 شهریور 93 16:05
تپلی چه ناز شده
مامانی و بابایی
پاسخ
مچکرم آقا مسعود