محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

من فرشته ای دارم...

1390/10/19 17:41
508 بازدید
اشتراک گذاری

من فرشته ای دارم

که اواز کنان از میان خیال و رویا

از بین تشویشها و ترسهایم

به سوی من امد

به سوی اسمان سپید رنگ زندگیم خانواده

من فرشته ای دارم[تصویر: 011.gif]

که روشنایی در دستانش

و نور در چشمانش

و برای من امید اورد

من فرشته ای دارم

که در میان این دنیای لایتناهی

جایی که فقط من بودم و یکتا خدایم

و رویای تو

در صبحی درخشان که خورشید نور افشانی میکرد

و زمین را جلا می داد با ان پرتوهای خورشید زاده شدی

و من فرشته ای را دیدم

که دست در دستان من

 

و چشم درچشمان من

قدم به این دنیا نهاد

بوسه بر قدمهای کوچکت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه
22 دی 90 0:24
سلام فرشته کوچولوی خوشکل چقدر شبیه بابایی شدی وبتون هم خیلی قشنگه