محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

دلم تنگ میشه...

1391/7/26 21:27
500 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان دیروز اقا جون رفت مشهد این مدت که پیشمون بود خیلی خوش گذشت اصلا گذر زمان را متوجه نشدم دلم براش تنگ میشه دختر گلم خیلی سخته که مامانم کنارم نیست دعا کن واسه عید همشون بیان که دور هم باشیم  

نفس مامان دیروز با کمک بابا مصطفی حمامت دادیم خانم خوبی بودی و گریه نکردی اخه عزیزم اب بازی را خیلی دوست داری

 

 

 

هستی من ی وقت فکر نکنی تا حالا با هم حمامت نداده بودیم نه این چندمین باره مامان را ببخش من تنبلی کردم و خاطرات اولین حمام را برات ننوشتم

 

 

دختر نازم توی این مدت این بهترین خبره که تا الان شنیدم 

جیگرم زن عمو مریم بارداره و میخواد یه نی نی خوشکل بیاره تا اجی مهسا دیگه تنها نباشه خیلی خوب میشه 

زن عمو مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان یاسمین زهرا
9 اسفند 90 7:16
مامانی پس کووو عکس؟؟؟؟
سمانه مامان پارسا جون
10 اسفند 90 13:57
سلام عزیزم ممنون از حضور گرمت من هم شما رو به جمع دوستانمون اضافه کردم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم گلت رو ببوس
مریم مامان عسل
11 اسفند 90 12:24
وای چه دختریییی! ماشالا به اون لپات عزیزمممم! مثل عسل منی.