محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

شروع 5 ماهگی عزیزم+عکس

1391/7/26 21:29
452 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم امروز چهار ماهت تمام شد و وارد پنج ماهگی شدی به این خاطر صبح با عزیز جون رفتیم مرکز بهداشت برای زدن واکسن / اول وزن / قد و دور سرت را گرفت (خیلی خوب پیش رفتی نفسم) دخترم خیلی استرس داشتم اشک توی چشام جمع شده بود (من به جای خانمی میترسیدم)واکسن را که زد توی پات ی هو گریت در امد بعد زود قطره استامینفون بهت دادم و شیر خوردی و خوابیدی

گل منی

عروسک مامان

همه ی وجودم

منم خانم خرگوشه!!!!!!

محیا و طرفداراش!!!!!

بعد از اینکه خوابیدی طولی نکشید زود بیدار شدی همش گریه میکردی یک ساعت تو بغلم بودی و هی راه میبردمت بلکه اروم بشی ولی فایده نداشت کمرم بشدت درد گرفته بود اشکای منم داشت میومد  اون لحظه خیلی احساس تنهایی و بی کسی کردم و جای خالی بابا را بیشتر احساس کردم بعد عزیز جون خانمی را گذاشت تو بغلش و اونقدر تکونت داد تا خوابیدی فدات بشم من مامان برات بمیره ولی خوب به قول بابا مصطفی چون این واکسنها برای سلامتی گل منه اشکال نداره...دوست دارم دختر نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

masome
11 اسفند 90 21:43
منم لینکتون میکنم


خوشحال میشم عزیزم
فاطمه.خدیجه.سکینه
12 اسفند 90 14:13
سلام خوبید خوش میگذره ما اومدیم خونه مامان جون خیلی خوشکل شدی محیا جون انشا اله 100ساله بشی


سلام دوستای خوبم به لطف شما ما خوبیم ممنون که به ما سر زدین دلم براتون تنگ شده
خاله بریناز
12 اسفند 90 14:16
سلام خاله جون خیلی دلم واست تنگ شده14روزه دیگه مونده تا بیام کنارت عزیزم


منتظرتم خاله جون بوق بوق بوق
خاله نجمه
12 اسفند 90 14:22
سلام محیا جون چند شبه برات گریه میکنم زو دی میام کنارت مامانی روهم اذیت نکن


سلام عزیزم گریه نکن انشاا... زود میای پیشمون ابجی فدات گلم
سحر مامان آراد
13 اسفند 90 20:01
سلام عزیزم ورودت به 5 ماهگیییی مبارکککککککککک منم لینکیدمتون
خاله نجمه
13 اسفند 90 20:21
سلام محیا جون میدونم که چند روز دیگه میام پیشت اما همون چند روزهم نمیتونم تاغت بییارم اجی راضیه نمی خواهد متن بنو یسی تو فقط عکس بگذار خداحافظ این رو خودم نوشتم چون دلم گرفته بود
خاله نجمه
14 اسفند 90 20:25
سلام محیا جونم مید ونم چند روز دیگه مییام پیشت اما همون چند روز هم نمیتونم تاغت بییارمچونکه همش فکر کنم 13سال ندیدمت خدانگهدار.
سمانه مامان پارسا جون
15 اسفند 90 18:47
زنده باشی گل قشنگم
خیلی ماهی عزیز دلم


ممنون
حانيه
12 فروردین 91 13:41
سلام گلم از دور مي بوسمتازطرف دوست خاله پري.