محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

اولین نوروز(1391)

1391/1/9 21:36
533 بازدید
اشتراک گذاری

با اینکه یکم دیر شده ولی عیدت مبارک هستی مامان و بابا

امسال اولین نوروزی هست که محیا جون کنار ماست سال پیش همین موقع من و بابا مصطفی چشم انتظار خانمی بودیم با وجودت کنار ما زندگی شیرین تر از قبل شده و عید امسال حال و هوای دیگه ای داره

خیلی خوش بحالت شده چون همه کنارت هستن ویک لحظه زمین نمیذارنت 

محیا جون تو عشق و زندگی و هستی منی دوستت دارم دختر نازنینم

 

عیدی بدین!

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

عروسک من

animated gifs

گل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله نجمه
15 فروردین 91 17:07
سلام محیا جون با این که دو شنبه پیشت بودم اما دلم برات یکزرهشده من تا شهر دامغان پسته ی خندان هنوز بغز داشتم خلاصه دلم برات تنگ شده عکسات هم حرف نداره


سلام خاله جون منم دلم برات قد یه گنجیشک شده ابجی فدات انشاال... زود میگذره و تابستون میاین پیشمون خاله جون دوستت دارم
مهشید از چناران
18 فروردین 91 13:15
سلام محیا خیلی خوشگل


ممنون مهشید جون