محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

محیا جونی چی کرده همه رو دیوونه کرده...

1391/7/8 22:38
424 بازدید
اشتراک گذاری

محیا جونم عزیزدلم اینقده شیرین و ناز شدی که نگو!!!

گل مامان توی این چند وقته خیلی چیزا یاد گرفتی و تازه بیشتر از قبل وابسته ی من (مامان) و بابا جون شدی (نفسمی) دیگه نسبت به قبل کمتر بغل کسی میری موقعی که من و بابا جون را میبینی دستات را مبری بالا و لوس میکنی

هستی من مرواریدات ٣ تا شده و مامان را گاز میگیری و به هیچی و هیچ کس هم رحم نمیکنی اخخخخخخخخخخخ!

محیا جونم یاد گرفتی و میگی(دد/ بابا/ ماما/نه نه/ علی/ الو/ب ب/اویی/عمه/ اب/ اینا/ اینجا/ وقتی میگم الله اکبر کن دستات را میبری روی گوشات و میگی اکبر) موقع غذا خوردن قاشق را که نزدیک دهنت میبرم میگی( آم )

خیلی اسباب بازیهات و عروسکات و کتاب را دوست داری ولی زود برات تکراری میشن و باید عوضشون کنم البته ناگفته نماند که موبایل و کنترل و... را که خطر دارن هم دوست داری

عمر مادر*بازی کلاغ پر* لی لی حوضک و اتل متل توتوله را هم دوست داری و موقع بازی کردن کلی ذوق میکنی 

الان که دارم مینویسم اینقده  ذوق زده هستم که نمی دونم جمله بندیم درسته یا نه اخه هر چی که درمورد تو باشه خوشحالم میکنه(الهی قربون دختر زرنگ و باهوشم برم من)

گلکم به هر چی بود دستت را میگیری و بلند میشی و برای یه دقیقه ای هم بدون کمک مامان سر پا میمونی

وقتی کسی را میبینی بهش با حرکت دستات میگی بیا بیا و خودت را لوس میکنی الهی فدای ناز و ادات عروسک

جوراب بابا جون را میگیری و میبری پیشش و میگی د د / هرکس لباس پوشید میخوای بری بغلش و بری بیرون (البته کسایی که میشناسیشون)

   میگم مامان را بغل کن زود دستتات را میزاری دور گردنم و سرت را میزاری روی شونهام  به مامان بوس هم میدی

میگم ببعی میگه تو میگی ب ب / میگم محیا را ببرم میگی د د

عاشق پارک و سرسره و تاب تاب عباسی هستی / وقتی اهنگ ملودی را برات میخونم میرقصی و دس دس میکنی

از شیطنتای عسلم:دفتر ریاضی خاله جون نجمه را خط خطی کردی و کتاب علومش را هم پاره کری مامان به قربونت اشکال نداره بزرگ میشن یادشون میره!!!

یه جا اروم نشستی و داری بازی میکنی ولی خدا نکنه صدای مامان را بشنوی یا من(مامان) را ببینی اون لحظه اس که هر جا باشی زود خودت را به من میرسونی و گریه میکنی  و منتظر میمونی که بغلت کنم

جونم عمرم نفسم نور چراغ خونم دوستت دارم و دیوونتم عزیزم بوس بوسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا
7 مهر 91 23:21
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .