محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

گل گلدون من...

1391/7/27 12:15
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر شیرینم

عزیز من چند وقتی هست که اعضای صورت را یاد گرفتی...

وقتی میگم چشمات/ بینی/ دهنت/ کجاس با اشاره و دست زدن بهشون نشون من(مامان)میدی

میگم محیا گلی گریه الکی کن دستات را میزاری روی صورتت و صدای گریه را درمیاری (ای نفسم)

محیا جونم مطمئنم تو از بهترین ها و باهوش ترین ها میشی الهی امین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آندیا
21 مهر 91 8:44
ماشالا دختری باهوش ای جانننننننننننننننننم
خاله نجمه
21 مهر 91 20:08
سلام محیاجون من خیلی خوشحالم که پیشمونی


ما هم خوشحالیم و بهمون خوش میگذره
مامان الیناکوچولو
22 مهر 91 0:28
صدآفرین به دختر گل ماکه چقدرباهوشه وهزار آفرین به مامان مهربونش که بهش آموزش میده


ممنون عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
23 مهر 91 17:13
میبوسمت گل نازم


میسسسسییییییییییی بوس
مامان صبا گلی
23 مهر 91 22:33
دلم میخواهد مادر خوبی باشم هم در کودکی فرزندم،هم در نوجوانی اش،هم در جوانی اش! تعریف مادر خوب چیست؟سراسر فداکاری؟! نه من نمیخواهم اینگونه خوب باشم! نمیخواهم دوست داشتن او موجب شود تا خودم را فراموش کنم! من نمیخواهم از صبح در آشپزخانه تنها همه ی کارها را انجام دهم و برای ناهار فرزندم را صدا بزنم ! میخواهم که او هم در کارها مشارکت کند! من نمیخواهم مثل بعضی مادران برای فرزندم چایی ببرم وقتی او در اتاقش درس میخواند یا با رایانه کار میکند! من نمیخواهم همیشه وقتی فرزند نوجوانم از مدرسه برمیگردد غذایش را آماده کنم! من نمیخواهم همیشه کارهای ناتمامش را تمام کنم!چه زمانی که کودک نوپایی است و میخواهد از زمین بلند شود چه زمانی که بزرگتر است! جنسیت فرزندم برایم تفاوتی نمیکند چه دختر باشد چه پسر باید مسئولیت کارهایش را به عهده بگیرد! من نمیخواهم فرزندم آرزوهای مرا برآورده کند!آنچه که من به آن نرسیدم! من میخواهم که فرزندم بداند مادر هم انسان است و توقع نداشته باشد که برایش یک فداکار تمام عیار باشم!
مامان مارال فرفری
25 مهر 91 1:01
آفرین چه باهوش.محکم بوست میکنم عزیزم