محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

21 ماهگیت مبارک عزیزم

1392/6/5 23:57
446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

امروز به سلامتی 20ماهت تموم شد و وارد 21 ماهگی شدی

اول باید تشکر کنم از مامان مبینا جون به خاطر وسایل اموزشی که به من معرفی میکنه و من میتونم مسیر درست اموزش رو به خانمی یاد بدم. 

خیلی ممنون خانم گلی

توی این ماه چیزای زیادی یاد گرفتی و این خیلی من(مامان) رو خوشحال میکنه چون تو دختر باهوش و بااستعدادی هستی یک بار که چیزی رو برات توضیح میدم متوجه میشی

بابا مصطفی هم این سری 10 روز مرخصی ش رو اومد مشهد و کنار ما بود خیلی خوش گذشت هر روز میرفتیم بیرون و از بودن در کنار هم لذت میبردیم (عاشقتم همسر عزیز و مهربانم)

گل من امروز 44 روز که مشهد هستیم (خونه ی مامان جون پروانه) خیلی به من و دخملی خوش میگذره ، من هم از این فرصت استفاده کردم و کلاس ثبت نام کردم و میرم به خاطر این زیاد نمیتونم بیام و برات مطلب بزارم

مامان جون زحمت کشید و برات چادر دوخت ، ی شب اقا جون ( شب تولد امام حسن )ما رو برد حرم وقتی وارد صحن حرم شدیم با تعجب به همه جا که چراغونی شده بود نگاه میکردی و اروم راه میرفتی،الهی فدات بشم با اون چادر سر کردنت که شده بودی مثل ی کله قند هههههههههههه

محال بود ی نفر از کنارت رد بشه و بوس یا بغل یا نازت نکنه الهی مامان به قربونت که اینقده خواستنی هستی

ایشالا با کلی عکس زود زود برمیگردیم

عاشقتم دختر گلم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان صبا
11 مرداد 92 23:33
سلام عزیزم دختر ناز ی دارید خدا حفظش کنه براتون
دخترتون فکر کنم دقیقا هم سن دختر من باشه
اگه مایلید تبادل لینک دشته باشیم


ممنون گلم حتما خوشحال میشم.
مامان مبینا
15 مرداد 92 3:18
سلام عزیزم.یه عکس از کله قندشیرینمون میگذاشتی.دلمون و اب کردی
خصوصی داری عزیم


سلام گلم. در اولین فرصت میذارم
مان دنی جون
16 مرداد 92 0:17
قربونت بشم عکساتو زود زود بزار ببینیمت دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم


باشه زن عمو جونم
مامان مبینا
16 مرداد 92 11:28
خصوصی داشتی دوستم دیدی؟


اره عزیزم ممنون
اجی مهسا
18 مرداد 92 14:14
_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___دلم خیلی برات تنگ شده______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________به ما هم سر بزن_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ دوست دارم___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@


دل من هم یه ذره شده
اجی مه سسسسسسسسسسسسسسسساااااااااااااا
دوست دارم بوس بوس بوس
مریم مامان مهساولوبیاجون
18 مرداد 92 19:01
الهی فدات بشم قند عسل جیگر طلا
بلاخره چند ماهه شده این گل دخمل مامان راضیه


خدا نکنه عزززیییززززمممممم