محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

نظرات (7)

مامان مهساجون و معین جون
8 شهریور 92 18:17
سلام نبات کوچولو سلام عسل سلام کله قند کاش اونجا بودم و میخوردمت


سلام زن عمو جون دلت میاد!!!!! اون وقت دیگه عسلی نیست که گازش بگیری!!!!!!!!!!!!!
مامان دنی گلی
8 شهریور 92 23:51
گلی گلی حیف که قند دوست ندارم وگرنه تا حالا خورده بودمت(قربونت بشم ماچ ماچ ماچ)

زن عمو جون من شکل کله قند شدم ولی خیلی خوشمزه تر از قندم.هههههههههههه
زعفران بانو
11 شهریور 92 18:01
نانازیییییییییییییی
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 شهریور 92 1:05
ماشاالااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عزیز دلم تو چادر چقدر نااازی


چشاتون خوشکل میبینه عزیزم
مامان مهساجون و معین جون
16 شهریور 92 8:48
خوشمله کنار مامان پروانه وخاله جونا خیلی خوش میگذره می دونم ولی اگه زودی نیای منم اینجوری میشم دلمون برات تنگ شده فینگیلی فعلا این بوس هارو بگیر تا دوباره ببینمت


جای شما خالی اگه شما میومدین بیشتر خوش میگذشت
دلم من هم یه عالمه تنگ شده چیزیش نمونده زود میام
مریم مامان عسل
8 مهر 92 12:08
آخخخخخخخخخخخخ فدات جیگر طلا!
احسان
30 مهر 92 23:41
ما تازه این عکسا و این وب رو دیدیم . بیا ، به این میگن دختر با حجب و حجاب . ماشاا... ماشاا...