محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

همه چیز برای تو

1392/6/5 23:16
410 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم روز به روز داری شیرینتر میشی وقتی حرف میزنی دل همه رو آب میکنی

نفسم شعر تاب تاب عباسی، جوجه طلایی و زنبور طلایی رو حفظ شدی شعر اتل متل وتوپ قلقلی و حسنی رو با من میخونی 

فرشته ی نازم  توی این مدت مفهوم کم و زیاد ، سبک و سنگین و کوتاه و بلند رو یاد گرفتی

عزیزم وقتی میگم بیا با هم بازی کنیم زود میری سبد اسباب بازیات رو میاری میگی بازی کنیم ، کتاب هم میاری و  میشینی کنارم میگی داستان بخون

امروز هم داشتی با خودت بازی میکردی کیف گذاشتی روی دوشت رفتی به مامان جون هم گفتی پول بده میخوام بخرم نون،بستنی،بابادک و دنت بعد که رفتی بیرون و اومدی دست کردی تو کیفت و گفتی بخور بستنی خریدم اوهمزس.

دیروزگفتی فلش کارتها رو بده بعد رفتی که بشینی روی صندلی مامان جون ولی خاله پری نشسته بود بعد از دوبار گفتن که خاله جون بلند نشد  گفتی لوفن پاشو اون وقت خاله که با تعجب نگات میکرد با یه چشم گفتن بلند شد / وقتی با تلفن صحبت میکنی میگی الو/ سلام/ خوبی / چطوری؟ الهی مامان به قربونت که اینقدر مودب و خانم هستی

همیشه فکر و ذهنم درست تربیت کردن خانمی ، همیشه از خدا میخوام که کمکم کنه بتونم شیوه ی درست رو در پیش بگیرم و توی این مسیر دچار اشتباه نشم

عروسکم میدونی چه کاری اشتباه و چه کاری درسته ، وقتی دارم کار انجام میدم میای پیشم و میگی دست نزن ( خطاب به خودت میگی)

محیا جون دختر قشنگم همیشه بهترینها رو برای تو میخوام برای ابنکه یه دختر باهوش و زرنگ بشی .

این عکسها رو 13 فروردین گرفتم

خیلی این عکس رو دوست دارم  کنار رودخونه دز

عاشقتونم عزیزای من بوووووسسسسسسس



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان دنی جون
1 شهریور 92 23:39
هزار ماشااله به خاله ریزمون که همه چیز بلده دوسسسسسسسسسسستدارم خیلی زیاد زود زود زود پیشمون بیا (بقول دنی جونم :موش بخوردت)


من هم دوستت دارم دنی میبوسمت

نازنین
3 شهریور 92 18:30
از طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش:

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...





مرسسسسییییییی گلم