محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

مامانی غافلگیر شد!

1391/7/26 21:35
593 بازدید
اشتراک گذاری

عروسکم دیشب بابا جون مارا برد پارک خوش گذشت هوا یکم سرد بود هر چند دیگه دیر وقت بود ولی رفتیم خونه عمه جون(عمه مامان)سر بزنیم بعد از خوردن چای و میوه یه هو عمو بلند شد رفت تو اتاق وقتی برگشت گفت محیا را بیار گوشهاشو سوراخ کنم من که حسابی جا خوردم مخالفت کردم گفتم هنوز زوده ولی...

این اتفاق ساعت یک بامداد اتفاق افتاد!

خلاصه عمه جون محکم گرفتت توی بغلش و عمو با دستگاه مخصوص گوشهات را سوراخ کرد حسابی گریه کردی ولی بعدش اروم شدی مبارک عزیزم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هستی مامان

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

جیگر طلا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نفس مامان

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

دخترم میخواد حرف بزنه!

ادامه مطلب یادت نره

اینم عکسهای پارک که رفتیم

نفس مامان

من میترسم بابا جون دستمو ول نکنننننننننننننننننننن!

دیدی بابا جون نزدیک بود منو بندازی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله نجمه
20 فروردین 91 19:03
سلام خاله جون از این که گوشات رو سوراخ کردی مبارک وقتی این خبر رو شنیدم خیییییییلی خوش حال شدم اینشا الله همش به شادی ها
خاله نجمه
20 فروردین 91 21:15
سلام خاله جون من ان قدر دلم برات تنگ شده که بعضی وقت ها هم سرکلاس بقذ گلوم میگیره اجی را ضیه جون اگر نیای مشهد دیگه نه من نه تو بلیت سرزمین مو جها ی ابی هم گرفتم
خاله پریناز
20 فروردین 91 21:25
سلام عزیزم قربونه اون اون گوش هایه کو چیکت برم ایشالله همیشه ازاین خوشی ها داشته باشی عزیزم
زن عمو
20 فروردین 91 22:52
عزیزم سوراخهایی گوشت مبارکهدوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دوست دارمتX


ممنون
مامان آرینا موفرفری
21 فروردین 91 1:05
مبارک باشه عزیزم.


ممنون عزیزم
خاله سمیه
28 فروردین 91 22:33
الهی من فدات بشم که روز به روز نازترمیشی ماشاالله
moh22
9 اردیبهشت 91 18:50
خیلی گریه کد ولی خوشگلتر شد مبارکت باشه طلای اویزون کنی طلا