محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

افرین به دخترم

1391/7/26 21:36
451 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه الهی من!

دختر قشنگم دیشب که زن عمو مریم خونمون بود داشتم بهش میگفتم که خانمی تلاش میکنه ولی هوز نتونسته کامل غلت بزنه بعد از این حرف رفتم توی اشپزخانه که زن عمو صدام زد و گفت بیا ببین که محیا غلت زده برای اولین بار خیلی خوشحال شدم مامانی فدات عزیزم

عمرم و جونم زندگی با تو قشنگه هستی مامان 

هستی مامان

مامانی قربون خودتو اون دست و پای بلوری و کوچیکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هدیه جووووووووووووووون
25 فروردین 91 15:22
سلام
ماشالا به این خانوم


ممنون
مامان آرینا موفرفری
26 فروردین 91 2:31
آفرین عزیزم. مامانی تبریک میگم.
خاله سمیه
26 فروردین 91 23:05
سلام نفس الهی دورت بگردم تلاش کن تو موفق میشی عسل بانو=دلم برات تنگیده((کاش حرف میزدی بهونه مشهد رو میگرفتی گل نازخالهزودتربیاپیشمون


چیه از حالا میخواین یادش بدین مامانش را اذیت کنه!امتحاناتون را که دادین اون وقت میایم.
خاله نجمه
27 فروردین 91 18:50
سلام خاله جونم دیشب جورابای که مامان راضیه بهم داد رو شستم اما هنوز بوی خودتر میده اجی راضیه پس کی مییا ی مشهد پیش امام رضا


سلام خواهر جونم اگه جور بشه زود میام دوستون دارم
سحر مامان آراد
28 فروردین 91 0:20
آفرین به محیا جونیییییی
هدیه جووووووووووووووون
28 فروردین 91 18:32
سلام منم با افتخار لینکتون کردم لطفا ما را به اسم هدیه جووووووووووووون لینک کنید
خاله نجمه
28 فروردین 91 18:48
سلام خاله جونم این روزا ان قدر دلم برات تنگ میشه که عکسات حتی توی مدرسه میبرم و جورابات رو میپوشم کاش زود تر بیایی تا مارو از دل تنگی در بیاری جونم
داداش محمد
29 فروردین 91 22:24
سلام داداشی چه خوشکل شدی
چرا مامانت وبلاگم نمیاد ؟؟؟؟
محیا به خاله سمیه بگو په فلشم چی شد نیازش دارم خووووو
باش ؟؟؟ [h

سلام داداش سرم شلوغه اخه کلاس میرم سمیه فلش را گذاشته پیش منه فرصت نکردم بهت برسونم ببخش
خاله ماني
30 فروردین 91 14:10
با سلام چه دختر جيگر و با نمكي محمد ماني در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
سمانه مامان پارسا جون
31 فروردین 91 18:22
آفرین خوشگل من چقده نانازی
خاله پریناز
31 فروردین 91 20:47
سلام عزیزم چقدر ناز شدی جیگرم
بهار(مامانی شهراد)
1 اردیبهشت 91 22:32
باریکلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااآپم
سحر مامان آراد
4 اردیبهشت 91 15:01
کجایییییییییییی[

سلام عزیزم در گیر کلاس رفتنم اصلا فرصت هیچ کاری را ندارم حتما در اولین فرصت میام پیشتون بوس بوس
moh22
9 اردیبهشت 91 18:43
مثل عروسکای دورش خوشگله بزنم به تخته شیطونی از سر روش میباره قربونه شیطونیت