محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

هفت ماهگیت مبارک گلکم

1391/7/26 21:38
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم مامان فدات عمرم و جونم

عزیزم شش ماهت تمام شد و وارد هفت ماهگی شدی فرشته ی من میدونم که این مطلب را دارم برات دیر مینویسم اخه سسیستم ما خراب شده و حالا که دارم مینویسم اومدیم خونه ی عمو محمدرضا واز سیستمشون استفاده میکن الان ساعت ٢:٥٦ دقیقه شب و همه خوابیدن

نفسم خیلی پیشرفت کردی به طرز ماهرانه ای غلت میزنی و راحت میشینی خیلی کنجکاو شدی ودر کل یه کلام فکر کنم از اون دخترهای شیطون بشی قربونت برم

هستی من الان نمیتونم درست تمرکز کنم و مطلبی بنویسم انشاا... وقتی کامپیوتر خودمون درست شد همه چی را برات مینویسم جیگر طلا دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نجمه
3 خرداد 91 14:22
سلام خاله جوووووووووونم 7 ماهگیت مبارک مامان جون راضیه درست میگه ما خاله ها نمی گذاریم مامان جون پروانه بیاد پس چرا خودتو ن نمییا ید