محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

فرشته ی من هشت ماهگیت مبارک

1391/7/26 21:39
602 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم  مامان فدای اون شکل ماهت عزیزدلم

دختر نازم دیگه کم کم داری بزرگ میشی هفت ماهت تمام شد و وارد هشت ماهگی شدی

خیلی زودتر از اون چیزی که فکر میکردم گذشت و از این بابت خوشحالم انگار همین دیروز بود که برای اولین بار بغلت کردم حس خیلی خوبی بود الان هم وقتی توی بغلمی همون حس را دارم چراغ خونه ی من عاشقتم 

گل من هم خوب وزن گرفتی و خوب از هر لحاظ رشد کردی عزیزدلم غذا هم میخوری دیروز برای اولین بار زرده تخم مرغ را که با کره و یکم شیر مخلوط کرده بودم خوردی دوست داشتی گلم البته حریره بادام و فرنی  و سرلاکم که بهت میدم دوست داری و میخوری ولی سوپ را به راحتی بقیه نمیخوری با این حال من بهت میدم و شما هم مجبوری که بخوری  قند عسل دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان یاسمین
14 خرداد 91 17:14
عزیز دلم دلمون برات تنگ شده بود .
من بخورم این گل دخملی رو چه جیگری شده


ماهم دلمون برای یاسی طلا تنگ شده انشاا... زود اون روی ماهش را ببینیم