محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

محيا دختر بابا جون

1391/7/26 21:43
494 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام خوشمزه خوبي بابا جون لبخنددلم خيلي برات تنگ شده عزيزم شنيدم شيطون شدي همش ميخواي به همه جا سرك بكشي عزيزم مواظب باش خرابكاري نكني مامان جون اذيت بشه تازه مامان جون ميگه شيرين كاريهات بيشتر شده ياد گرفتي مامان جونو صدا ميزني افرين دختر گلم راستي چشمت روشن مامان پروانه از مشهد اومده ديدنت حتما كلي خوشحال شده تورو دوباره ديده خنثیعزيزم اين روزا بيشتر دلتنگ تو مامانت شدم  كاش زودتر بشه بيام تا سه نفري دور هم باشيم و بريم بيرون افسوس از وقتي اقاجون از پيشمون رفت به بهشت هم من هم مامان جون زياد خوشحال نيستيم فقط شيرين كاريهاي تو شايد يكم لبخند به لبامون بياره {محيا جون دخترم وراضيه جون همسر عزيزم دلم براتون تنگ شده  واز صميم قلب ميگم كه دوستتون دارم} به اميد اينكه هرچه زودتر ببينمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نجمه
19 تیر 91 13:59
سلام محیا جون خیلی وقته بهت سر نزدم ببخشید چون چناران بودم : خیلی دوست دارم
عباسی
28 تیر 91 22:42
http://www.up.98ia.com/images/3dr5zn1j7t5c5ctb0fk.jpg
خاله ی دانیال
20 مرداد 91 21:51
ماشالله به محیا چه دختر ماهی


ممنون عزیزم نظر لطفتونه