محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

پابوس امام رضا

1391/7/27 12:07
663 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام خدمت نینی های عزیز و بازدید کنندگان محترم باید عرض کنم که برای مدتی نمی تونم وبلاگ خودم را اپ کنم چون میخوام برم مشهد برای دیدن مامان جون وبابا جونم وخاله هام ودرضمن زیارت حرم امام رضا {البته برای همتون دعا میکنم} و تازه وقتی برگشتم قراره اسباب کشی کنیم بریم خونه جدیدمون بخاطر همین شاید نتونم یه مدتی بهتون سر بزنم ولی سعی میکنم توی مدت مسافرتم از کامپیوتر خاله ام استفاده کنم وچندتا از عکس های مشهدم رو براتون بزارم  خوب بازم ممنون که به وبلاگم سر زدین  دوستتون دارم به امید دیدار  همتون  محیا قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله سمیه
2 مرداد 91 17:45
سلام خیلی خوشحالیم که محیا گلی و مامانش رو بعداز5ماه میبینیم اگربابای محیا هم میومد این خوشحالی دو چندان بود به امید دیدارشما
آجی زهرا
3 مرداد 91 1:29
سلام عزیزم محیاجان دوتاامانتی داریم پیش مامان جون پروانه وباباحسنت.باهم زودی برگردیدبابادلامون پکیددیگه. این گلاواسه تو زندگی من ریحانه که سقه سرش بام
محیا
6 مرداد 91 18:19
تبریک میگم.وبتون خیــــــــــــــلی خوشمله اگه دوست داشتین به منم سربزنین
آجی زهرا
7 مرداد 91 2:34
ریحانه جووونم عزیزم دلم خییییییییییلیییییییی دوست دارم
آجی زهرا
10 مرداد 91 1:54
سلام دختردایی جان ازریحانه طلاهم عکس بذار.دلمون براش تنگ شده هم مامیبینیمش هم وب شما قشششششنگترمیشه.ریحانه طلا اته نگره دردبلا


حتما همین طوره عزیزم چشم میذارم