محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

اون که از گل بهتره...

1391/7/27 12:15
340 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکلترینم

از وقتی که اومدیم خونه مامان پروانه پیشرفت زیادی داشتی حالا نمیدونم از کدوم کارات برات بنویسم دیگه نمیشه کنترلت کرد...همش چشمون بهت هست اما بازم از هر فرصتی استفاده میکنی برای یه کشف جدید

نازنینم هر کاری را که میگم میفهمی و انجام میدی...وقتی یه چیزی دستته میگم بده من(مامان) سریع میدی قربونت برم که حرف مامان را گوش میکنی

اشاره کردن را بلدی و با انگشت کوچیکت چیزهایی که میشناسی رو میگم کجاس نشون میدی...کتاب را دوست داری ورق بزنی و عکس ببینی و گاهی هم بچشی... ای بلا

عزیز من برنامه کودک و آگهی تلویزیون را دوست داری

عروسکاتو بغل میکنی و براشون لالایی میگی (البته به زبون خودت لالا)

بچه ها رو هم خیلی دوست داری هر جا بچه و یا عکسشون را ببینی سریع میخندی و عکس العمل نشون میدی...(دخملیم اجتماعیه دیگه... بگین ماشالا)

وقتی که چیزی تو دستته و بعد میندازیش میگم افتاد و خانمی هم با حرکت دستات که بازشون کردی میگی افتاد با تعجب!!!

کار اشتباهی هم که انجام میدی میگم وای وای و شما هم دست رو دست میزنی و میگی وای وای ...

صبح که از خواب پا میشی میای بالا سرم و من (مامان)چشام را الکی میبندم بعد زل میزنی به من تا نگات کنم اون وقت اگه دیدی فایده نداره من (مامان) را میزنی و میگی بد بد تا که پاشم.

الان بیشتر از هر وقتی دوستت دارم شیرین زبونم / عاشقتم دخترکم... اگه نباشی من نیستم 

عکسهات را توی پست بعدی برات میزارم جیگر طلا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)