محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

شیرین کاریهای گل دخترم

1391/7/26 21:41
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر ناز مامان خوبی گلم؟!

مامان فدای همه ی شیرین زبونیها و کارهای قشنگت که هر روز خواستنی تر و شیرینتر میشی نفس من!

هستی مامان خیلی وقته که میخوام برات مطلب بنویسم ولی اصلا حس و حال نداشتم چون بیشتر وقتها خونه ی مادر جون هستیم که تنها نمونه وقتی هم میایم خونه دوست دارم استراحت کنم!

خب بگذریم دردونه مامان هر روز یه کار جدید انجام میدی بعد از کلی تلاش و سینه خیز رفتن بالا خره موفق شدی چهار دست و پا بری(مامان قربونت بره )دستای کوچیک و تپلت را به چیزی میگیری و بلند میشی دوست داری راه بری (فدای اون پاهای بلوریت)

وقتی برات دست میزنم و نای نای میکنم دستای عروسکیت را به هم میزنی و دس دس میکنی و به حالت رقص میچرخونیشون(الهییییییی قربونت برم)

وقتی بهت میگم بگو مامان زود میگی بابا (واییییییی خدا جون این بابا ها چقدر عزیزن !!!)همه ی زحمت ها را ما میکشیم اون وقت اول اسم اون ها را یاد میگیرن !البته از اون جا که خانمی دختر بابایی هیچ جای تعجب نداره!

بعضی وقتها هم تمام حروف ها را با هم میگی و از تمام اون ها کلمه های ک و ن گ م پ بیشترین صدا را دارن

هر وقت من (مامان)را میبینی اونقدر هه هه و خنده میکنی تا که بگیرمت قربون اون چشای نازت که همیشه حواست هست

عزیزدلم عاشق بیرون رفتنی دوس داری همش بریم بیرون و بچرخیم ولی...

شاهزاده منیادت باشه مامان و بابا خیلییییییی دوست دارن و عاشقتن

جیگر طلا

ادامه مطلب را از دست ندی دوست عزیز

عشق مامانی

قربون قد و بالات

تو نفسی عزیزدلی

تو مثل فرشته ها هستی بووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان جون پروانه
30 خرداد 91 21:31
دردش به جونم صدقه سرش بام دورش گردم و فدای موا شوتیت بوام


هزار سال زنده باشی مامان جون خدا نکنه
خاله سمیه
30 خرداد 91 21:40
کی بشه 13تیربیاد من امتحانام تموم بشه که بتونیم بیایم پیش عزیزدلمون الهی من پیش مرگت بشم چقدرتو ناز وقندعسلی جیگرخاله ای بخدا


خدا نکنه خاله جون
مامان آیدین
31 خرداد 91 2:51
ای جونم فدای خنده هات نفسم مامانی براش اسفند دود کن ماشالا خیلی شیرین میخنده نازم


ممنون عزیزم باشه
خاله نجمه
31 خرداد 91 11:27
سلام خاله جون ببخشید که نتوانستم زود نظر بدم چون برای خودم برنامه ریزی می کنم عکسای خییییییییییییییای قشنگی داری ما14 روز دیگه می اییم خونتون


اشکال نداره خاله جون منتظرتونیم
آجی زهرا
2 تیر 91 20:16
محیاجونی نازداره نازبه جهازش داره ماشالاه به چشم وابروش مامان وبابابشینندپهلوش


نظر لطفته عزیزم