محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

تاج سر مامان و بابا

1391/7/26 21:42
839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبرکم

مامان قربون اون دهن کوچیکت که عجله داری برای حرف زدن

از دیروز کلمه ی د د را کشف کردی و میگی الهیییی دورت بگردم

عزیزم دیشب حواسم نبود و رفتی لبه ی اشپزخونه و بالای لبت ضخم شد

گل مامان خیلی شیطون شدی اصلا یه جا بند نمیشی همش دور خونه میچرخی

قربونت برم خیلی ناراحت شدم و گریم گرفت

تاج سر منی

هستی مامان

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

مامان فدای ناز و ادات!

مامان فدات عزیزم عاشقتم گلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان آیدین
4 تیر 91 14:33
سلام محیا جون الهی من فدات شم چی شده اون لبای نازت گلم ؟پرنسس عزیزم آخه تو توی آشپزخونه چیکار داری میری ؟


سلام گلم خدا نکنه مرسی که به دیدن ما میاین و با نظراتون ما را خوشحال میکنین!
داداش محمد
4 تیر 91 18:50
سلام محیا جون
په کی میای ببینمت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام داداش زود میام
مریم مامان عسل
5 تیر 91 1:08
بمیرم واسه لب کوچولو خوشگلت.
خیلی دردت گرفت عزیزم؟!
ماشالله چقدر جیگر شدی خاله جون.
شیرین کاریاتون رنگ و بوی زندگیمونو عوض کرده فسقلیا.
مامانی پستای جدید و عکسا محشر بودن.
بوس واسه هر دوتون


وای خدا نکنه ممنون از اینکه اینقدر به ما لطف دارین
مامان سونیا
5 تیر 91 9:20
وای عزیزم چه عکسای نازی


میسسسسسسییییییی بوس
عمه طیبه
5 تیر 91 10:34
دخترم دخترم ا هفت کوک بهترم کاسه مشورپرخوروم خونه مرت برابرم مرت...........جوال آردم وش یرم


وای عمه جون شادمون کردی با این شعر خوشمل ممنون
دنی جون
5 تیر 91 17:44
شیطون شدی؟؟؟میبوسمت
زن عمو ندا
5 تیر 91 17:46
عزیز دلم شیطونی بکن ولی مواظب خودت باش میبوسمت
داداش علی
5 تیر 91 17:49
قربون لبو لوچت :دوستت داریم
بابا مصطفی
6 تیر 91 20:49
عزیز دلم دردو بلات به جونم قربونت برم چرا مواظب نبودی اشکال نداره گلم خوب میشی دوست دارم
آجی زهرا
7 تیر 91 13:22
سلام عزیزم دلمون برات خیلی تنگ شده.به این مامان جونیت بگو بیاردت پیشمونخانم خوشکله میدونی خیلی وقته نیومدی خونمون
بهار(مامانی شهراد)
7 تیر 91 14:23
عاااااااااااااااااشق این عکس اولیمآپم گلم
شیرین
7 تیر 91 15:02
سلام.ممنون که به ما سر زدی.منم شما رو لینک کردم. ماشالله چه دختر با مزه ای. بووووووووووووس
مامان اندیا
8 تیر 91 1:33
ماشالا نی نی نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحال شدم بهمون سر زدین با افتخار لینکتون کردم
مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 0:44
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com
سمیه مامان ملیکا
11 تیر 91 19:49
سلام عزیزم
ماشالله دختر نازی دارید خدا واستون حفظش کنه
از طرف من ببوسش


ممنون عزیزم
دخملی
10 مرداد 91 2:42
بگوری مگوری.