محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

بابا جون زود بیا+عکس

1391/7/26 21:41
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

سلام به عشق کوچیک زندگیم!

محیا جون با با مصطفی دیروز رفت سرکارنازنین دختر از چند روز قبل بیشتر از روزهای دیگه مرتب بغلت و ماچت میکرد و همش میگفت:چطور گل دخترم را تنها بذارم و برم اخه دلم براش یه ذره میشه (دیوانه وار دوست داره)انشاا... زود میاد پیشمون چون میدونه که چقدر دلمون براش تنگ میشه!

دنیای زیبا

قند عسلم وقتی باهات حرف میزنم خوب به لب هام نگاه میکنی که چی میگم یه جورایی لب خوانی میکنی ! تازه وقتی با دهنم صدا در میارم چند لحظه بعد شما هم همون صدا را تکرار میکنی مامان قربون اون هوش و حواست گلم

دنیای زیبا

زیبا

نفسمی

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آجی زهرا
31 خرداد 91 16:32
قربونت دختردایی گلم باورکن دلمون واسه تو وشیرین عسل تنگ شده.بیا دیگه پیشمونودرضمن برا دخترت اسفند دودکن


ممنون عزیزم دل من هم تنگ شده انشاا... جور بشه حتما میام!
خواهر فاطیما
31 خرداد 91 17:21
سلام
چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه
اگه با تبادل لینک موافقید منو باعنوان وبلاگم لینک کنید وبهم بگید با چه اسمی لینکتون کنم


ممنون عزیزم خوشحال میشم با عنوان وبلاگم
عموئي
31 خرداد 91 20:23
سلام انشالله خدا واستون حفظش كنه و شما رو هم واسه اون خوشحال ميشم يه سر هم به ما بزنيد شايد چيزايه بدرد بخوري واستون پيدا بشه
سمانه مامان پارسا جون
1 تیر 91 1:43
میبوسمت گل دختر ناز
خاله نجمه
1 تیر 91 13:08
سلام عزیز دلم دلم برات یکزره شده اما بازم 13 روز دیگه مییایم خونتون


دل من هم تنگ شده عزیزم انشاا... زود میاین
خاله پریناز
1 تیر 91 13:36
سلام گل خاله الهی قربونت برم خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم اخه امتحان داشتمولی حالا بانتیجه خوب تموم شدن خیلی دوست دارم بیا پیشمون با شه بای بای


افرین به خاله جون زرنگم خسته نباشی
مامان آرینا موفرفری
3 تیر 91 0:43
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$