محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

این دندون یا مروارید؟

1391/7/27 12:09
795 بازدید
اشتراک گذاری

این دندون یا مروارید؟

براش یه اسپند بیارید

الهی صد ساله بشی

بزرگ بشی پیر بشی

همیشه سالم و شاد

دندونت مبارکت باد

هوووووووررررااااااا

الهی مامان به قربونت (قلب زندگی من)

دیروز٢٢/٥/١٣٩١ فرشته ی دندون اومد و یه مروارید خوشکل و سفید گذاشت روی لثه هات و رفت خیلی خوشحال شدم و زود به بابا مصطفی زنگ زدم و خبر در اومدن مرواریدت را بهش دادم خیلی ذوق کرد گفت اگه پیش دختر نازم بودم محکم ماچش میکردم 

نفس طلایی اون وقت بود که متوجه شدم دلیل اینکه این چند وقته ابریزش بینی و یکم تب  داشتی به خاطر دندونت بود(فدات بشم عزیزم که اینقدر اذیت شدی)

تو گل منی نفسم .همیشه باطراوت و زیبا بمون و از عطر نفست منو سیراب کن

ستاره نازم

ندای زندگی

ارامشم

تو هیچی کم نداری تک ستاره ی  من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ندا مامان دنی جون
24 مرداد 91 2:36
گل دخملم اولین مرواریدت مبارک باشه میبو سسسسسسسسسسسسسسسسسسسمت


میییسسسسسسیییییی زن عمو
مامان الیناکوچولو
24 مرداد 91 3:52
ای جانم تبریک خوشگل خانم


ممنون عزیزم
masome
24 مرداد 91 13:00
سلام دلمون براتون تنگ شده بود.دوستون داریم هوارتا


سلام ما هم دوستون داریم بوسسسسسسسس