محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

جشن دندونی.....

1391/7/27 12:09
1,966 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ناز و ملوسم

محیا جونم امروز مامان جون پروانه خیلی زحمت کشد و  برای خانمی آش دندونی و یه کیک خوشمزه پخت و من(مامان)هم گفتم بهتره برای گل دخملی یه جشن کوچیک بگیریم خیلی خوش گذشت اما...

خیلی جای عزیزجون و عمه جون و زن عموها خالی بود بخصوص بابا جون مصطفی

اینم عکسهای عروسک مامان

بیا ببین چه خبره...

من هم میخوام کیک بخورم افتاد!!!!!!!

 

 

مامان جون حالا اجازه میدی کیک بخورم؟؟؟؟؟؟

عزیزدلم خیلی برای جشنت نقشه کشیده بودم که یه جشن مفصل وعالی بگیرم ولی به خاطر بعضی مشکلات(چون خاله و عموی بابا جون مصطفی فوت شدن) نشد به همین خاطر بود که مشهد خونه مامان جون یه جشن مختصر گرفتم.

مبارکت باشه عسلمممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بابا جون
25 مرداد 91 5:55
الهی من قربون اون دندون سفیدت بشم تبریک میگم عزیزم نکنه میخوای همه کیک روبا اون یدونه دندونت بخوری؟


ممنون بابا جون جونی دلم برات یه ذره شده اره منو دسته کم گرفتی بابایی؟!
مامان آیدین
25 مرداد 91 13:47
مبارک باشه عسلم مامانی خسته نباشی مهم اینه که یه خاطره براش بمونه جشن دندونیش مبارک باشه ایشالا عروسیش


مرسییییییی عزیزم
مامان ریحانه
25 مرداد 91 17:08
سلام
مبارکه
همیشه به خوشی
حالا خانومی چند دندون درآورده؟


سلام ممنون یه دونه دندون خوشکل
الهام مامان یاسمین زهرا
26 مرداد 91 3:12
مبارکه مبارکه محیا گلی به جمع کباب خورا خوش اومدی عزیزم


ممنون عزیزم
ابجی مهسا
26 مرداد 91 16:30
دوست دارم دلم برات یزره شده


گلم دیگه داریم میایم بوسسسسسسسسسس
ندا مامان دنی جون
26 مرداد 91 23:16
عزیز دلم دلم برات تنگ شده (به قول دنی جون دلم برات کوچولو شده)ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ ماچ
آجی زهرا
27 مرداد 91 3:38
سلام گلم مبارک باشه جیگر بوس بوس بوس دختردایی جون به شما هم تبریک میگم اینم هدیه من برای محیا طلا


سلام ممنون زهرا جان
❤مامان آزی❤
27 مرداد 91 20:36
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
خاله نجمه
30 مرداد 91 0:39
سلام محیا جون تو دیروز از پیش ما رفتی وما رو خیلی ناراحت کردی ومن اون وقت گریه کردمامید وارم خیییییییییییییییییییلللللللللللللی زود برگردی
خاله نجمه
1 شهریور 91 14:05
سلام محیا جون راستی مرواریدت خوب دراومد
مامان آندیا
4 شهریور 91 2:41
مبارکههههههههههههههههههههه عزیزم به سلامتی
سمانه مامان پارسا جون
5 شهریور 91 12:36
سلام عزیزم مبارکه به به چه جشنی چه مامان با سلیقه ای
حانیه
9 شهریور 91 22:47
سلام ..وبلاگتون خیلی نازه....من دوست پرینازهستم...لطفابه وبلاگ من هم یه سری بزنید...ممنون.. محیاروهم بوس کنید........................راستی نظریادتون نره هاااااااااااااا....
مامان مارال فرفری
18 شهریور 91 15:34
سلام مبارکت باشه و دستت مامان گلت درد نکنه.راستی ممنون میمش به مارال تو مسابقه رویای زیبا با کد36و نی نی با حجاب در کودک من با شماره4 رای بدید
سمانه مامان پارسا جون
28 شهریور 91 13:25
من از تو گلی بهتر ندیدم ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم گلی خوشبوتر از دختر ندیدم ، . . روزت مبارک عزیزم
شیرین
29 شهریور 91 17:43
سلام.دندونت مبارک دخمل طلااااا