محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

محیا جیگر مامان و بابا

1391/7/27 12:11
786 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مادری به خدا

نفس مامان

مامان اومدم تو بغلت !اخ جونمی

ادامه مطلب فرشته ی مهربون را از دست ندی گلم...

 

 

دختر نازم تاب تاب  هم میگه جوراب هاش را دستش میگیره و میخواد پاش کنه

لباساش را هم که ببینه میخواد تنش کنه و شلوارش را بپوشه الهی مامان به قربونت

هستی من دوستت دارم

بهترین هدیه خداوند عاشقانه دوستت دارم

عزیزم زندگی بدون تو معنی نداره من(مامان) و بابا مصطفی دوستت داریم و سعی و تلاشمون را میکنیم که یه اینده خوب داشته باشی و موفق بشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اجی مهسا
11 مهر 91 15:10
سلام محیا جون دلم برات تنگ شده


سلام اجی جون من هم دلم تنگ شده زود میاییم
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
11 مهر 91 15:19
هزار ماشاا... خیلیییییییییییییییییییییییییی نازه به جای من اون لبهای پر خنده اش رو ببوسید به وب دخترم یه سر بزنین خوشحال میشم


باشه عزیزم حتما سر میزنم