محیامحیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

دخترم شیرین تر از عسل

چهارمین دندون

1391/7/27 12:14
373 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ١٢/٧/٩١ چهارمین دندون گل دخملی جوونه زد هوراااااااااا

نفس مامان از وقتی مرواریدات در اومده خیلی نگران سیاهی دندونات هستم همیشه بعد از دادن قطره با مسواک(مخصوص خودت)و دستمال خوب روی دندونات را تمیز میکنم ولی باز نگرانم . 

این روزها از بیشتر مامان ها میشنوم که نی نی هاشون به خاطر در اوردن دندون بداخلاق میشن ولی دختر ناز من خیلی خوب با این موضوع کنار اومده و من بیشتر از قبل خدا را سپاسگذارم که اینقده شاد و سرحال و خوش اخلاقی ...هستی مامان

گل گلدون خونه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام مامان یاسی طلا
14 مهر 91 15:50
عزیزم 4 دندونت مبارک افرین که مامان جون رو اذیت نمی کنی


الهام جون اومده بودین مشهد ؟
الهام مامان یاسی طلا
14 مهر 91 15:51
سلام راضیه جون خوبی؟ خانواده خوبن؟
دلمون برات تنگ شده خانمی.


سلام عزیزم خوبیم ممنون همه سلام میرسونن

ما هم همین طور .


یاسی را محکم بوسش کن
مامان مهساولوبیاجون
15 مهر 91 8:28
سلام عزیزم چقده خوشکل می خندی می بوسمت دلم برات یه ذره شده وااااااااااااای به دخمل خوشکل وخوش خنده


سلام ممنون دل ما هم ی ذره شده ما که داریم برای اومدن لوبیا جون لحطه شماری میکنیم ایشالا سالم و سلامت فارغ بشید